poniedziałek, 20 grudnia 2010

Co można zrobić z palmy cz.2

Palma okazuje się mieć bardzo wszechstronne zastosowanie! Było już pudełko z palmowego liścia. Wczoraj spadł nowy, wielki liść wiec lada chwila będzie nowe pudełeczko :-)) A teraz są świąteczne ozdoby. Wieniec zrobiony jest w zasadzie z tego co rośnie dookoła domu.  Korpus ukręciłam z palmowego liścia, który ładnie poowijałam liściem z bananowca. Parę metrów wstążki, parę koralików. suche liście z eukaliptusa i czerwone owoce z fikusa - o! jaki piękny wieniec świąteczny mamy!!


A to będzie choinka!! Też z palmy!! To jest uschnięty "kwiat". No ciężko to nazwać, na tym po prostu są kwiatki, a potem owoce palmy. Wsadziłam do doniczki, pomalowałam na biało i piękna designerska choinka gotowa. A bombki będą z muszelek. To się nazywa eko-hand made!

2 komentarze:

  1. a mnie się podoba najbardziej ten sklepowy wózek na którym stoi choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolnaś Ty między niewiastami! Całuski Raganki z Gł.

    OdpowiedzUsuń